Kochanek/Kochanka

Dziewczęta’. Czy zastanawiałaś się już, jak zostać dobrą kochanką? Nie chodzi tu o to, co się robi, a czego się nie robi w łóżku. Szczęście seksualne nie zależy od akrobatyki łóżkowej, od możliwości technicznych. Jest ono za to ściśle związane z twoim nastawieniem do seksualności. Wciąż jeszcze spotyka się wiele dziewcząt, które pragną sprawić przyjemność przyjacielowi za pomocą seksu, ale nie potrafią same osiągać z niego przyjemności. Dla chłopca jest bardzo podniecające, kiedy drobnymi gestami albo w kilku słowach dasz mu do zrozumienia, co sprawia ci przyjemność i co się z tobą w danej chwili dzieje. Często dziewczęta panicznie boją się swojego wyglądu w czasie gry miłosnej. Wstydzą się okazać podniecenie. Jednak wszyscy chłopcy uważają to za podniecające. Jeśli potrafisz odczuwać miłość, to podnieca to twojego partnera. Tak samo podniecające jest dla chłopca, kiedy dziewczyna jest aktywna podczas gry miłosnej. Kiedy daje mu do zrozumienia: Teraz cię głaszczę, pieszczę. Możesz się odprężyć i rozkoszować. Kiedy czytasz to, a nie masz jeszcze zbyt dużego doświadczenia, nie ulegaj frustracji. Miłość, kochanie, odczuwanie, wszystko to wymaga ćwiczeń. Z początku pieszczoty będą z pewnością nieśmiałe. To jest w porządku. Również chłopcy muszą się wszystkiego nauczyć. Dla chłopaka nawet bliskość cielesna, głaskanie i dotykanie jest niezwykle podniecające. Chłopcy: Chłopcy wciąż muszą odpierać zarzut, że podczas seksu zwracają uwagę tylko na własną przyjemność, na własne podniecenie. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich. Dziewczęta są zdania, że aby chłopak był dobrym kochankiem, musi posiadać dużą intuicję. Nie musi koniecznie doprowadzić dziewczyny do orgazmu. Wręcz przeciwnie. Przekonanie chłopca, że tylko wówczas, gdy doprowadzi partnerkę do orgazmu, okaże się dobrym kochankiem, jest dla większości dziewcząt frustrujące. Także one czują się źle, kiedy nie dojdzie do orgazmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *